پارتیشن اداری

پارتیشن اداری انواع مختلفی دارد:

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن دوجداره

پارتیشن تک جداره

پارتیشن ام دی اف

پارتیشن متحرک.

زمانی که صحبت از پارتیشن ارزان می کنیم منظور کیفیت پایین نیست

بلکه به دلیل بالا خصوصیات فیزیکی و مکانیکی قابلیت ابزار خوری ، ماشین کاری و سنباده زنی و قابلیت انجام رو سازی های مختلف همچون انواع روکشی های چوبی و غیر چوبی، رنگ آمیزی و غیره توسط ام دی اف ( MDF ) قيمت پارتیشن اداری ام دی اف مناسب تر است.

پارتیشن دوجداره

در تعریف کلی میتوان گفت پارتیشن دوجداره تکامل یافته پارتیشن تک جداره است که در عصر حاضر زمان مدیدی است با متریال مختلف برای تفکیک و جداسازی محیط کاری و فضاهای اداری مورد استفاده قرار میگرفت. با توجه به نیاز روز مشتری و کاربرد روز افزون پارتیشن در محیط ها و اماکن گوناگون اشکالات پارتیشن تک جداره برطرف شده و امکانات به روز و مورد نیاز مشتری و جامع امروزی به آن اضافه شده است. در ادامه با پارتیشن دوجداره ام دی اف و دیگر انواع آن و نیز نصب پارتیشن دوجداره آشنا خواهید شد. جهت خرید پارتیشن دوجداره با آتی نگر تماس بگیرید.

دکوراسیون اداری و دفتر کار

طراحی دکوراسیون اداری و دفتر کارها با یکدیگر متفاوت است و هر یک از کوچک تا بزرگ و از کلاسیک تا دفتر کار شیک و مدرن دارای قواعد مخصوص به خود است. چنانچه این طراحی ها با توجه به قواعد و اصول کاربردی انجام شود شما می توانید شاهد بوجود آمدن دکوراسیونی شیک در دفتر کارتان باشد. در عین حال احساس خوبی نسبت به شغل و دفتر کار خود پیدا خواهید کرد و نهایتا باعث افزایش عملکرد شما و دیگر کارکنان خواهد شد. همچنین باعث افزایش بیشتر جذب مشتری می شودطراحی دفتر کار مدرن | دکوراسیون اداری شیک و مدرن | آتی نگر 

دیوارپوش

دیوار پوش نوع مدرن تر و لوکس تر کاغذ دیواری است. در واقع کاغذ دیواری که روی آن طراحی صورت گرفته باشد را دیوارپوش نام گذاری کرده اند. دیوار پوش ها علاوه بر دیوارها، قابلیت نصب روی انواع سقف های کاذب را دارا می باشندنصب دیوارپوش نیازمند دانش و تجربه است. از این جهت افراد آماتور نمی توانند ماهرانه کار نصب انجام دهنددیوارپوش قابل شست و شو که شرکت ما ارائه می دهد از جنس های  مختلفی هستند. و از این جهت مناسب مناطقی با آب و هوای شرجی می باشندقیمت دیوار پوش با توجه به جنس و نوع طراحی صورت گرفته روی آن متغییر می باشند.

سقف کاذب

سقف کاذبرا می توان پوشش سبکی تعریف کرد که روی سقف اصلی قرار می گیرد. ضرورت وجود این سقف از جنبه ی زیبایی شناسانه اهمیت به سزایی دارد. بین این سقف ها و سقف اصلی معمولا فضای خالی وجود دارد که بدون استفاده می باشد. سقفهای کاذب علاوه بر عنصر زیبایی بخشی به سقف، تاسیسات زیر سقف را نیز مخفی نگه می دارند. چنانچه قصد خرید سقف کاذب را دارید، با توجه به انواع متفاوت آن، با افراد متبحر در این زمینه مشاوره کنید. به دلیل تنوع این سقف ها در طرح و جنس، قیمت فروش سقف کاذب متنوع است. برای اطلاع دقیق از آخرین قیمت سقف کاذب با شرکت آتی نگر تماس حاصل فرمائید.

قفسه ام دی اف

از دیگر مبلمان اداری پرکاربرد قفسه های اداری مانند قفسه ام دی اف است. این محصولات علاوه بر القای ویژگی های زیبایی شناسی، در نظم و دسته بندی اتاق کار شما را یاری می رسانند. این قفسه ها معمولا ریلی (کشویی) هستند و برای نگهداری فایل ها و اسناد مهم مورد استفاده قرار می گیرند. برای خرید قفسه ام دی اف مانند سایر مبلمان اداری توجه به ابعاد اتاق کار ضروری است. قیمت قفسه ی چوبی گران تر از قیمت قفسه ام دی اف خواهد بود بنابراین خرید نوع ام دی اف آن به صرفه تر است . برای اطلاع از قیمت فروش قفسه ام دی اف با کارشناسان فروش شرکت آتی نگر تماس حاصل نمائید.

کتابخانه ام دی اف

در کنار سایر مبلمان اداری نظیر میز و پارتیشن و … کتابخانه ام دی اف جایگاه خاص خود را دارد. ضرورت وجود کتابخانه از آن جهت است که به اتاق و اتمسفر کاری شما نظم و آراستگی می بخشد. درباره ی مباحث قیمت نیز، مسلما قیمت کتابخانه ام دی اف به صرفه تر از کتابخانه چوبی است. معمولا شرکت ها علاوه بر خرید سایر مبلمان اداری، خرید کتابخانه ام دی اف را نیز در نظر می گیرند. یکی از ایراداتی که به محصولات ام دی اف گرفته می شود وزن زیاد این محصولات است. شرکت ما با فروش کتابخانه ام دی اف سبک باعث آسودگی خاطر مشتریان در این رابطه شده است.

کمد اداری

در شرکت آتی نگر انواع فایل و کمد اداریرا در طرح های خاص و زیبا آماده ی ارائه داریم. با خرید کمد اداری از شرکت ما محصولاتی با کیفیت استاندارد و دارای ساخت اصولی را تحویل می گیرید. در فروش محصولات خود از جمله فروش کمد اداری فاکتورهای مهمی را لحاظ کرده ایم. از جمله ی این موارد می توانیم به استحکام محصولاتمان اشاره کنیم. اجزای تشکیل دهنده ی تمام محصولاتمان با هم هماهنگی دارد. این هماهنگی به محکم بودن و استواری مبلمان اداری ما کمک می کند. مثلا زاویه ای که در کمدها باز می شود. تناسب قرارگیری کشوها، درها و شیشه ها در کنار ابعاد مناسب همگی باعث زیبایی و مقاومت محصولاتمان می شوند. این استحکام فوق العاده و طراحی زیبا در کنار قیمت مناسب، رمز موفقیت ماست. برای اطلاع از قیمت کمد اداری با مشاورین شرکت آتی نگر تماس حاصل نمائید.

مبلمان اداری

خرید و سفارش مبلمان اداری از شرکت آتی نگر این فرصت را به شما می دهد که مناسب ترین محصول را انتخاب و خریداری نمائید. مشاوران شرکت می توانند در خرید مبلمان اداری لوکس به شما مشاوره دهند. خرید این مبلمان باید با توجه به نقشه ی ساختمان اداری شما صورت بپذیرد. شاید برای یه فرد معمولی که در زمینه ی طراحی و دیزاین داخلی آماتور است خرید و چینش کاری سخت و وقت گیر باشد. حتی اگر قصد خرید بهترین مبلمان اداری مدرن را داشته باشید. چنانچه در زمینه ی طراحی داخلی بی تجربه باشید نتیجه ی دلخواه را کسب نخواهید کرد. برای این منظور همکاران ما در شرکت آتی نگر با بررسی متراژ ساختمان اداری شما و طرح و نقشه ی داخلی ساختمان بهترین ها را به شما پیشنهاد می دهند. بدیهی است که قیمت مبلمان اداری با توجه به نوع آن، طیف و بازه ای از قیمت ها را شامل می شود.

میز مدیریت

اتاق مدیریت، اصلی و حساس ترین بخش یک ارگان یا سازمان اداری است. از همین رو برای خرید میز مدیریت، باید متناسب با شان این پست، حساسیت به خرج دهیم. انواع این میزها در مجموعه آتی نگر، با طراحی های منحصر به فرد، نیاز شما را در این رابطه برطرف می کند. با توجه به ویژگی هایی که در طراحی هر یک از میزها ( به صورت مجزا) وجود دارد. بدیهی است که در فروش میز مدیریتقیمت های متفاوتی را داشته باشیم. برای اطلاع از قیمت میز مدیریت با کارشناسان شرکت آتی نگر ارتباط برقرار نمایید.

میز کنفرانس
همان طور که از اسم این میز مشخص است میز کنفرانسبرای گردهمایی بین مدیران با کارمندان یا با افراد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. به علت اهمیت ویژه ای که این جلسات دارند، باید این میزها در شکیل ترین، راحت ترین و کارآمدترین حالت خود باشند. طراحی بعضی از این میزها به گونه ای صورت گرفته که قابلیت جای دهی و نصب پخش کننده های ویدئو(video) و آدیو (audio) را داشته باشند. این میزها با توجه به اینکه چند نفره باشند بازه های قیمت متفاوتی دارند. قیمت فروش میز کنفرانس با توجه به نیاز ارگان و سازمان مربوطه متغیر است. در تعیین قیمت میز کنفرانس مولفه های دیگری نیز دخیل هستند که در ادامه به مهم ترین آن ها پرداخته می شود. توجه داشته باشید که برای خرید میز کنفرانس ، علاوه بر ابعاد آن، نوع طراحی بر قیمت تاثیر گذار است.

میز کانتر

میز کانتربه میزی گفته می شود که دو جزء تشکیل دهنده داشته باشد قسمتی از آن که جلوی فرد اپراتور قرار می گیرد (جزء اول). و قسمت دیگر میز که در جلو یا کنار جزء اول قرار می گیرد ( جزء دوم ) است. که هم به عنوان پیشخوانی برای مراجعین و هم محافظی برای مرزبندی محدوده ی کاری اپراتور در نظر گرفته می شود. با توجه به اینکه این میز یک میز چند کاربره است، باید توجه داشت که هدف از خرید میز کانتر چیست؟ مورد استفاده ی آن برای شما چیست؟ قیمت میز کانتر با توجه به ابعاد و جنس آن متغیر است. برای اطلاع از آخرین قیمت فروش میز کانتر با مشاوران فروش شرکت آتی نگر تماس حاصل نمایید .

میز کارمندی

میز کارمندیاز جمله ی مبلمان اداری می باشد که با توجه به تعداد مشابه از بعد زیبایی شناسی به محیط کار جلوه می بخشد. و هم با چند قسمت کردن محیط کار باعث به وجود آمدن مرزبندی بین حیطه ی کار کارمندان می شود. میزهای کارمندی باید متناسب با متراژ اتاق کار یا سالن مربوطه طراحی و ساخته بشوند. قیمت فروش میز کارمندی در شرکت آتی نگر با توجهدبه یک سری از عوامل صورت می گیردقیمت میز کارمندی به علت تنوع این محصول، بازه ای از قیمت ها را شامل می شود. این میز مانند سایر مبلمان اداری با توجه به مواردی مانند جنس، نوع ساختار و طراحی و … قیمت گذاری می شود. بهتر است قبل ازخرید هر گونه مبلمان اداری مانند خرید میز کارمندی جهت اطلاع از قیمت ها با واحد فروش ما تماس بگیرید. واحد فروش شما را از آخرین قیمت میز کارمندی و دیگر محصولات مطلع می کند.

میز کارشناسی


میز کارشناسی 
نام دیگر میز کارمندی است. هر دو به نوع خاصی از میزهای اداری اطلاق می شوند و با هم تفاوتی ندارند. میزهای کارشناسی (کارمندی) همواره کوچک تر و ساده تر از میز مدیریت و میزهای کنفرانس هستند. معمولا به تعداد زیاد و هم شکل برای ارگان ها و سازمان ها و اداره ها خریداری می شوند. در خرید میز کارشناسی باید به فاکتورهای وزن و استحکام آن ها توجه داشت ( در ادامه در این خصوص بیشتر صحبت خواهیم کرد). برای اطلاع از قیمت میز کارشناسی و مدل های متنوع آن با کارشناسان فروش تماس حاصل نمائید. کارشناسان واحد فروش ما قبل از فروش هر نوع مبلمان اداری از جمله فروش میز کارشناسی سوالات متفاوتی را از خریدار می پرسند. این سوالات در جهت کمک به خریدار برای خرید متناسب صورت می گیرد. مثلا سوالاتی درباره ی متراژ اتاق های کار و

میز پیشخوان

معمولا در قسمت پذیرش ارگان ها و سازمان ها مثل بیمارستان ها میز پیشخوان (reception desk) را دیده ایم. زیبایی و شکیل بودن این میزها می تواند به القای حس آرامش در ارگان هایی مانند بیمارستان کمک کند. همچین در اماکن تجاری مثل آموزشگاه ها باعث جذب مشتری شود. پس پرداختن به عنصر زیبایی شناسی در این نوع از مبلمان اداری حائز اهمیت است. بدیهی است که قیمت میز پیشخوان با توجه به عریض و طویل بودن آن ها از دیگر مبلمان اداری بیشتر باشد. چون خرید این نوع میزها نسبت به باقی لوازم و مبلمان اداری تخصصی تر است. لازم است قبل از خرید میز پیشخوان یا محصولاتی نظیر آن مانند میز کانتر، با واحد فروش تماس بگیریدفروش میز پیشخوان با مرغوب ترین جنس و مناسب ترین قیمت، وجه تمایز شرکت ما ( شرکت آتی نگر) در مقایسه با شرکت های مشابه است.


بهترین ها میز ,اداری ,ها ,پارتیشن ,توجه ,شرکت ,ام دی ,توجه به ,مبلمان اداری ,آتی نگر ,می شود ,سایر مبلمان اداری ,برای اطلاع از قیمت ,دیگر مبلمان اداریمنبع

کلیه خدمات ساختمانی

دکوراسیون اداری و دفتر کار

ساب زنی

دفتر ازدواج

تعمیر تویوتا هایس

مهاجرت به اتریش

التراسوند Sonopulse مدل Ibramed S-33

مشخصات

آخرین جستجو ها

گروه معماری وریا تله چنل | مجله تفریحی و سرگرمی قیمت لاستیک هانکوک فایل ایرانیان - دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی فروش تردمیل به صورت آنلاین قیمت تردمیل بادوام berwer فروش اینترنتی قطعات بیل مکانیکی 220 پارکت دنیای از خوشمزه ها